❤selamat datang ke blog khai =)❤nama: KHAIRUL AMRI❤korang boleh panggil ak :khai ❤my Love:NURFARAH SYAHIRAH ❤umur khai :16,❤salam perkenalan yaa =)❤ape yang ak tulis dalam blog ni yg baik jadikn pengajaran okey? terima kaseh sebb sudi kunjung blog khai❤maaf kalau blog ni ta best ke ap"i'm sorry"❤

Friday 15 July 2011

GOOD JOB !

oke my dear , just na gtao lah an , if kau ta sala pelu ke kau na gelabah ta tentu pasal ? HAHHA . aku tanye elokelok je an ? tapi nape kau na melenting ta tentu pasal ney ? gerr . cham ape je an . da lah spelling un sala . sian kau . kau da minat at bf orang , kau ta na ngaku pula . lallalaa . banyak alasan yg kau bg . oke , mlash lah an na gado nan kau .mayb aku un sala jgak sbb teros serbu kau tp aku chakap elokelok je nan kau . nape mem kau tu na ajak bf orang klua eh ? bf dy ta mara ke klau tao ? suda , ta na chakap pasal masalah orang , nyebok je aku ney na masok dalam hal orang . aku na tolong kawan je , ta an na bia mem aku kene tipu nan bf dy kot ? pape un aku na minta maaf if aq buat kau saket, tade niat un na buat kau saket haty .ehee . soe yaa .


thanks my hubby ,for your advice ! hehee . lepas ney ta na masok champor dalam hal orang da ! ILOVEYOU <3

                               ~post by eyra~

No comments:

Post a Comment

i promise don't leave u =)

i promise don't leave u   =)